Jump to content


felicia 1.9D slabo pali na cieplym silniku - POLAND


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Guest_darkstar1989@hotmail.co.uk_*

Guest_darkstar1989@hotmail.co.uk_*
  • Guests

Posted 13 July 2008 - 09:26 PM

Moja felka slabo pali na cieplym silniku czy ktos wie z czego wynika ten problem?

#2 Guest_unideal_*

Guest_unideal_*
  • Guests

Posted 19 August 2008 - 12:55 PM

jas znam to i e ? rasipana e :) pozdrav nosi ja na majstor

#3 Guest_endemazik_*

Guest_endemazik_*
  • Guests

Posted 27 December 2008 - 05:41 PM

zbliża się czas wymiany paska rozrządu i to jest powodem marnego palenia na letnim silniku, tzn za ciepłym na zadziałanie układu podgrzewania. żeby miec 90% pewnosci proponuje rozłączyć pomiar temperatury. Moduł potraktuje to jak rozruch silnika zimnego co spowoduje wystawienie przez moduł sterujący sygnału na przekaźnik świec zarowych oraz na zawór dawki rozruchowej powodując przestawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. W tym momencie silnik powinien bez zadnego problemu odpalić, jesli tak się stanie oznacza to iż zuzył sie juz pasek rozrządu i przestawieniu ulega kąt wyprzedzenia zapłonu co powoduje utrudniony rozruch ciepłego (lecz nie gorącego) silnika. Jeśli zaś zdjęcie wtyczki pomiaru temperatury nic nie zmieni przy silniku o temperaturze około 40-50 stopni i w dalszym ciągu będzie trudny rozruch to nie jest to spowodowane nadmiernym zurzyciem paska rozrządu. pozdrawiam

#4 Guest_endemazik_*

Guest_endemazik_*
  • Guests

Posted 27 December 2008 - 05:46 PM

zbliza sie czas wymiany paska rozrzadu i to jest powodem marnego palenia na letnim silniku, tzn za cieplym na zadzialanie ukladu podgrzewania. Zeby miec 90% pewnosci proponuje rozlaczyc pomiar temperatury. Modul potraktuje to jak rozruch silnika zimnego co spowoduje wystawienie przez modul sterujacy sygnalu na przekaznik swiec zarowych oraz na zawor dawki rozruchowej powodujac przestawienie kata wyprzedzenia zaplonu. W tym momencie silnik powinien bez zadnego problemu odpalic, jesli tak sie stanie oznacza to iz zuzyl sie juz pasek rozrzadu i przestawieniu ulega kat wyprzedzenia zaplonu co powoduje utrudniony rozruch cieplego (lecz nie goracego) silnika. Jesli zas zdjecie wtyczki pomiaru temperatury nic nie zmieni przy silniku o temperaturze okolo 40-50 stopni i w dalszym ciagu bedzie trudny rozruch to nie jest to spowodowane nadmiernym zurzyciem paska rozrzadu. pozdrawiam

#5 Accunse09

Accunse09

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • I drive:Accunse09

Posted 30 November 2009 - 05:09 PM

Witam

Mam problem z odpalaniem mojej skody 1,9 GLX TDi z 1999 rok.
Problem polega na Tym iż samochód odpala się dużej na Ciepłym silniku. Jeżeli silnik jest zimny odpala z dotyku.
Co może być przyczyną ??




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users